Ostatnia aktualizacja: maj 2023 r. § 1 Zasady ogólne 1. Regulamin Strefy Klienta określa warunki i zasady składania Zamówień oraz korzystania z Usług oferowanych w ramach aplikacji „Strefa Klienta” udostępnionej przez Eden Springs Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej, ul. Perla 10, 41-300 Dąbrowa Górnicza, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice – Wschód, VIII Wydział Gospodarczy KRS, KRS 108260, NIP: 677 006 65 41, REGON: 350279590m, zwanej dalej „Spółką”. 2. Klient może skontaktować się ze Spółką w sprawach związanych z aplikacją „Strefa Klienta” następującymi metodami: telefonicznie pod numerem infolinii (+48) 22 735 52 00, pocztą elektroniczną na adres e-mail: dok@pl.edensprings.com lub przy pomocy formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.eden.pl. 3. Ilekroć w treści niniejszego Regulaminu jest mowa o: a) Blokadzie Konta - należy przez to rozumieć czasowy brak możliwości korzystania przez Użytkownika z Usługi. b) Dostawach cyklicznych – należy przez to rozumieć regularne dostawy realizowane przez Spółkę z częstotliwością określoną w Umowie. c) Dostawie dodatkowej – należy przez to rozumieć dodatkową dostawę realizowaną poza terminami Dostaw cyklicznych. d) Haśle dostępu/Haśle - należy przez to rozumieć ustalony przez Użytkownika, zgodnie z postanowieniami § 3 ust. 6, ciąg znaków służący do autoryzacji przy korzystaniu z Usługi. e) Kalendarzu dostaw – należy przez to rozumieć harmonogram planowanych terminów dostaw lub wizyt serwisowych realizowanych przez Spółkę u Klienta w ramach ustaleń wynikających z Umowy. f) Kliencie - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, w tym Konsumenta, która posiada zdolność do czynności prawnych i/lub ukończyła co najmniej 18 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, a także ii) osobę prawną oraz jednostkę organizacyjną nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta lub zamierza korzystać ze Strefy Klienta. g) Koncie - należy przez to rozumieć zbiór zasobów i uprawnień w ramach Strefy Klienta przypisanych konkretnemu Użytkownikowi. h) Konsumencie - należy przez to rozumieć Klienta, o którym mowa w § 1 ust. 3 pkt f), dokonującego ze Spółką czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową. i) Limicie – należy przez to rozumieć maksymalną kwotę jednorazowego Zamówienia poprzez Strefę Klienta określoną przez Spółkę. Do Limitu wlicza się ewentualny koszt dostawy. j) Loginie - należy przez to rozumieć adres email służący do identyfikacji Użytkownika podczas korzystania z Usługi. k) Strefa Klienta - należy przez to rozumieć serwis umożliwiający korzystanie z usług świadczonych przez Spółkę. l) Numerze Klienta - należy przez to rozumieć numer identyfikacyjny Klienta generowany przez wewnętrzny system Spółki ewidencjonujący Klientów. ł) Przedsiębiorcy na prawach konsumenta – należy przez to rozumieć osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, składającą Zamówienie bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tego Zamówienia wynika, że nie posiada ono dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez tę osobę działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. m) Regulaminie - należy przez to rozumieć Regulamin korzystania z usług Strefa Klienta. n) Spółce - należy przez to rozumieć Eden Springs Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej, Perla 10, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Sąd Rejonowy Katowice – Wschód, VIII Wydział Gospodarczy KRS, KRS 108260, NIP: 677 006 65 41, REGON: 350279590. o) Statusie - należy przez to rozumieć odpowiednie uprawnienia do odczytu, edycji danych i składania zamówień, zależne od warunków Umowy, rodzaju Usługi, występowania zaległości wynikających z opóźnień w płatnościach oraz możliwości technicznych Strefy Klienta. p) Umowie - należy przez to rozumieć umowę zawartą pomiędzy Klientem a Spółką o zaopatrzenie w wodę lub inne produkty i usługi świadczone w ramach ustalonej oferty. q) Usłudze - należy przez to rozumieć opcje, z których korzysta Użytkownik za pomocą Strefy Klienta. r) Użytkowniku - należy przez to rozumieć Klienta, który zaakceptował postanowienia Regulaminu i posiada możliwość korzystania z Usługi. s) Zamówieniu – należy przez to rozumieć jako składane przez Klienta na customerzone.eden.pl zamówienie na produkty lub usługi dostępne w ramach Umowy Klienta. 4. Spółka oznajmia, iż nie zawiera dodatkowych umów z Klientami na korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Strefy Klienta. Klienci korzystają z w/w Usług zgodnie z postanowieniami zawartymi w Regulaminie. § 2 Zakres Usług dostępnych w Strefie Klienta Usługi, które Spółka udostępnia Użytkownikowi obejmują: a) składanie Zamówień w ramach dostępnego Limitu przyznawanego przez Spółkę, b) dostęp do informacji w zakresie: - danych Klienta i Użytkownika,
- punktów odbioru (miejsc dostaw) i zainstalowanych urządzeń,
- Kalendarza dostaw oraz historii dostaw i usług,
- salda Klienta,
- płatności,
c) dostęp do faktur lub obrazów faktur i elektronicznych potwierdzeń zrealizowanych dostaw, d) możliwość opłacenia faktur wystawionych na podstawie Umowy oraz możliwość aktywowania automatycznych płatności wynikających z Umowy, d) wgląd i edycję własnych danych osobowych Użytkownika i Klienta, e) możliwość kontaktu z Działem Obsługi Klienta Spółki. § 3 Warunki korzystania ze Strefy Klienta 1. Korzystanie z Usługi jest darmowe i nie wiąże się z dodatkowymi opłatami. Strefa Klienta obsługiwana jest za pomocą przeglądarek internetowych (zalecane najnowsze wersje przeglądarek: Internet Explorer, Opera, Firefox, Chrome, Safari), które mają włączoną akceptację plików cookie. 2. Cele, zasady i sposoby wykorzystania przez Spółkę plików Cookies określono w „Polityce w sprawie plików cookies” dostępnej na stronie www.eden.pl. 3. Aby uzyskać dostęp do usług w ramach Strefy Klienta, Klient musi się zarejestrować na stronie internetowej customerzone.eden.pl lub poprzez główną stronę internetową Spółki www.eden.pl (zakładka Strefa Klienta) a następnie zalogować się do utworzonego Konta. Dane niezbędne do rejestracji to: numer Klienta i numer faktury albo dowodu dostawy Klienta lub adres e-mail uprzednio podany Spółce przez Klienta, dane osobowe (imię, nazwisko, adres e-mail) oraz Hasło. 4. Login jest przypisany Użytkownikowi przez cały okres korzystania z Usługi. Po usunięciu Konta, dane przechowywane są w systemach Spółki zgodnie z zadami opisanymi w Polityce Ochrony Prywatności dostępnej na stronie www.eden.pl. 5. W przypadku innych Klientów niż osoby fizyczne będące Konsumentami możliwe jest zarządzanie Kontem przez więcej niż jeden Login. 6. Hasło dostępu do Strefy Klienta, Użytkownik definiuje samodzielnie podczas rejestracji. Hasło powinno zawierać minimum 8 znaków, w tym minimum: 2 litery, jedną wielką literę, jedną cyfrę oraz nie powinno zawierać polskich znaków. Hasło można zmieniać w dowolnym momencie korzystania z Usługi – zakładka: Pulpit – Edytuj Hasło. 7. Po aktywacji Konta, Użytkownik może korzystać ze wszystkich Usług Strefy Klienta, zgodnie z posiadanym Statusem. 8. Akceptacja warunków Regulaminu następuje za każdym razem przy składaniu Zamówienia. 9. Spółka rekomenduje Użytkownikowi stosowanie zabezpieczenia antywirusowego aktualizowanego na bieżąco. 10. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe korzystanie Użytkownika ze Strefy Klienta lub udostępnienie przez niego danych niezbędnych do logowania osobom trzecim. 11. Na Użytkowniku spoczywa obowiązek dbania o aktualność oraz poprawność podanego adresu e-mail, na który przekazywana jest informacja o aktywacji Konta, generowana wiadomość w przypadku odzyskiwania Hasła oraz wysyłane jest potwierdzenie złożenia Zamówienia. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za dostarczenie w/w informacji osobom trzecim na skutek błędnego wpisania adresu e-mail. 12. Zakazane jest umieszczanie w serwisie treści bezprawnych, w tym, naruszających dobra osób trzecich lub obowiązujące prawo. 13. Spółka zastrzega sobie prawo do ograniczenia funkcjonalności lub pozbawienia możliwości dostępu do Usług Użytkownikowi (poprzez blokowanie jego Konta) w sytuacji, gdy Użytkownik nie będzie stosował się do Regulaminu lub będzie miał zaległości wynikające z opóźnień w płatnościach. 14. Spółka zastrzega sobie prawo do rozszerzania lub rezygnacji z niektórych opcji Strefy Klienta. 15. Spółka zastrzega sobie prawo do czasowego ograniczenia świadczenia Usługi w przypadku nagłej konieczności przeprowadzenia prac niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa Systemu, bez wcześniejszego zawiadomienia Użytkowników. 16. Przerwy i problemy w działaniu Strefy Klienta nie mają wpływu na realizację Umowy. 17. Spółka zapewnia bezpieczeństwo danych w zakresie komunikacji pomiędzy komputerem Użytkownika a Strefą Klienta. Komunikacja internetowa zabezpieczona jest protokołem SSL o długości klucza szyfrującego 158 bitów. Jednocześnie Spółka zastrzega, iż nie oznacza to całkowitego bezpieczeństwa, gdyż używanie Internetu uniemożliwia danie takiej gwarancji, ze względu na różne zagrożenia (ataki hackerskie, wirusy itp.). Spółka nie kontroluje środowiska informatycznego Użytkownika (oprogramowanie, zabezpieczenia) a zaleca przestrzeganie postanowienia w ust.9. 18. Dane Użytkownika przetwarzane są tylko dla celów Usługi i są utrwalanie, przechowywanie i zabezpieczane w ramach obowiązującego prawa (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), a także międzynarodowymi oraz polskimi przepisami prawa z zakresu ochrony danych osobowych). 19. Użytkownik otrzymujący faktury w formie papierowej może przeglądać obrazy faktur w zakładce: „Faktury i płatności ”. Użytkownik korzystający z e-faktury może przeglądać faktury i pobierać je z serwisu Strefa Klienta w formie elektronicznej w zakładce: Faktury i płatności ”. 20. Za pośrednictwem Strefy Klienta Użytkownik ma możliwość opłacenia faktur, wystawionych przez Spółkę na podstawie Umowy, przy użyciu następujących metod płatności: płatność kartą kredytowa (Visa, Mastercard), płatność elektroniczna (np. Blik, PayPal, Przelewy 24) lub innych wskazanych w Strefie Klienta. Dokonanie płatności może wiązać się z dodatkową opłatą na rzecz operatora danego systemu płatności. Wysokość takiej opłaty zostanie wskazana przez operatora przed dokonaniem płatności. 21. Za pośrednictwem Strefy Klienta Użytkownik ma możliwość aktywacji automatycznych płatności przez co rozumie się wyrażenie zgody oraz upoważnienie Spółki do comiesięcznego pobierania z karty kredytowej wskazanej przez Użytkownika należności wynikających z nabytych w danym miesiącu przez Klienta towarów i usług, a także innych należności wynikających z Umowy. 22. Użytkownik, podając dane karty kredytowej w celu opłacenia faktury lub aktywacji automatycznych płatności, o których mowa w ust. 21, oświadcza, iż posiada prawo do dysponowania wskazaną kartą kredytową w powyższych celach. § 4 Składanie Zamówień 1. Klient może złożyć Zamówienie na Dodatkową dostawę wody poza Dostawami cyklicznymi wynikającymi z Umowy na podstawie indywidualnych ustaleń ze Spółką, z zastrzeżeniem jednak, że minimalna wielkość takiego Zamówienia to 2 butle. W przypadku pakietów z dostawami co 8 tygodni jest to wielkość wybranego pakietu. 2. Zamówienia może składać Klient o Statusie uprawniającym go do składania Zamówień z uregulowanymi wymagalnymi płatnościami. 3. Wartość jednorazowo złożonego Zamówienia nie może przekraczać ustalonego przez Spółkę Limitu. 4. Zamówienia są realizowane zgodnie z zasadami i na warunkach określonych w Umowie. Płatności wynikające ze złożonych Zamówień Klient reguluje w formie, terminie i na zasadach przewidzianych w Umowie. 5. Złożenie Zamówienia skutkuje zawarciem umowy sprzedaży produktów lub realizacji usługi, objętych Zamówieniem, na warunkach określonych w Umowie, chyba że Spółka odrzuci złożone Zamówienie w terminie 7 dni od jego złożenia przez Klienta. Umowę taką poczytuje się za zawartą z chwilą potwierdzenia przez Spółkę przyjęcia Zamówienia do realizacji, z chwilą realizacji Zamówienia lub z upływem 7 dni od złożenia Zamówienia, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. 6. Zamówienia realizowane w ramach Dostaw cyklicznych nie są dodatkowo płatne (z zastrzeżeniem obowiązku zapłaty cen lub opłat wynikających z Umowy). 7. Dostawy dodatkowe są dodatkowo płatne. Koszt Dostawy dodatkowej jest zgodny z opłatą ustaloną w Umowie. 8. W przypadku umów na filtry dostawa jest bezpłatna jeśli łączna cena produktów wynosi minimalnie 150 pln brutto. Przy niższej kwocie zamówienia, wynosi 22,14 pln brutto. 9. Maksymalny termin realizacji Dostawy dodatkowej wynosi 5 dni roboczych. 10. Zamówienie Dostawy dodatkowej będzie możliwe, o ile termin jej realizacji przypadać będzie na minimum 2 dni robocze przed Dostawą cykliczną. Jeśli termin realizacji Dostawy dodatkowej jest krótszy, dostawa zostanie zrealizowana w ramach Dostawy cyklicznej. W tym przypadku Klient nie poniesie opłaty za Dostawę dodatkową. 11. Spółka zastrzega sobie możliwość realizacji wielu Dostaw dodatkowych zgłoszonych na jeden adres dostawy w jednym terminie. W tym przypadku Klient poniesie dodatkową opłatę tylko za jedną Dostawę dodatkową. 12. Złożenie Zamówienia na dodatkową wodę lub produkty dodatkowe w ramach Dostawy cyklicznej możliwe jest maksymalnie na jeden dzień roboczy przed jej terminem. 13. Złożenie Zamówienia zostanie potwierdzone wiadomością wysłaną na adres e-mail Użytkownika. 14. Złożenie Zamówienia na Dodatkową dostawę nie powoduje anulacji planowej dostawy. 15. Anulacja złożonego Zamówienia w Strefie Klienta możliwa jest do czasu, gdy pozostaje w statusie „Zlecono”. 16. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej w wyniku złożenia przez Klienta Zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od w/w umowy znajdują się pod treścią niniejszego Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od w/w umowy można złożyć przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy znajdującego się pod treścią niniejszego Regulaminu (poniżej Informacji dotyczących korzystania z prawa odstąpienia od umowy). § 5 Odpowiedzialność za zgodność świadczeń z umową, składanie reklamacji 1. Spółka ponosi przewidzianą przepisami prawa odpowiedzialność za zgodność swoich świadczeń z umową. Spółka zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych produktów bez wad. 2. W przypadku niezgodności z umową zakupionych produktów Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może żądać ich naprawy lub wymiany na zasadach przewidzianych w przepisach o prawach konsumenta. W przypadku niezgodności z umową innych świadczeń, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługują uprawnienia wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego. 3. Spółka ponosi odpowiedzialność za brak zgodności sprzedanego produktu z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia do Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności produktu do użycia, określony przez Spółkę, jej poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. 4. Użytkownik ma prawo do składania reklamacji w formie telefonicznej, elektronicznie lub korespondencyjnie na adres Spółki: a) telefonicznie pod numerem 22 735 52 00 (z telefonu komórkowego – połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora). Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-17:00. b) elektronicznie na adres: dok@pl.edensprings.com lub formularzem kontaktowym dostępnym w Strefie Klienta w sekcji „Centrum Pomocy”. c) korespondencyjnie na adres: Eden Springs Sp. z o.o., Perla 10, 41-300 Dąbrowa Górnicza. 5. Reklamacja powinna zawierać: a) dokładny opis sprawy, datę i godzinę zdarzenia, b) imię i nazwisko (lub nazwę/firmę), c) adres dostawy, d) numer Klienta (widoczny na fakturze, dowodzie dostawy). 6. Odpowiedzi na złożoną reklamację w formie elektronicznej Spółka udzieli również w formie elektronicznej. 7. W sytuacji, gdy udzielenie odpowiedzi na reklamację w formie elektronicznej nie będzie możliwe, odpowiedź udzielona zostanie pisemnie. 8. Spółka jest zobowiązana rozpatrzyć reklamację w terminie nie dłuższym niż 14 dnia od dnia jej otrzymania. § 6 Rezygnacja z korzystania ze Strefy Klienta 1. Użytkownik ma prawo zrezygnować z korzystania ze Strefy Klienta. 2. Aby dezaktywować Konto, Użytkownik musi złożyć odpowiednią dyspozycję drogą elektroniczną na adres e-mail: dok@pl.edensprings.com. 3. Rezygnacja ze Strefy Klienta nie ma wpływu na realizację Umowy. 4. Konto Użytkownika zostanie wyłączone automatycznie po złożeniu dyspozycji o jego usunięciu. Po usunięciu Konta, dane przechowywane są w systemach Spółki zgodnie z zasadami opisanymi w Polityce Ochrony Prywatności. § 7 Postanowienia końcowe 1. Zabronione są jakiekolwiek próby uzyskiwania niedozwolonego dostępu do jakichkolwiek treści lub elementów Strefy Klienta, używanie Strefy Klienta w sposób niezgodny z jej przeznaczeniem, atakowanie lub hakowanie Strefy Klienta oraz dzielenie się, przekazywanie, udzielanie dostępu lub upoważnianie jakiejkolwiek osoby trzeciej do korzystania z hasła, loginu lub innych danych dostępowych do Strefy Klienta. Login i hasło Użytkownika są objęte tajemnicą. Użytkownik nie może ich ujawniać osobom trzecim oraz zobowiązuje się do ich ochrony przed dostępem osób trzecich. 2. Podczas korzystania ze Strefy Klienta Użytkownik zobowiązany jest do podawania danych zgodnych z prawdą, dokładnych, aktualnych i nienaruszających praw osób trzecich. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść podanych przez siebie danych podczas korzystania ze Strefy Klienta. 3. Prawa autorskie oraz inne prawa własności intelektualnej do treści zamieszczonych przez Spółkę w Strefie Klienta oraz jej jakichkolwiek elementów przysługują Spółce, podmiotom powiązanym ze Spółką lub licencjodawcom Spółki. Nie dotyczy to danych podanych przez Klienta. Elementy Strefy Klienta, w tym teksty, obrazy, elementy graficzne i dźwięki, nie mogą być, za wyjątkiem dozwolonego prawem użytku osobistego, kopiowane, reprodukowane, przenoszone, rozpowszechniane, udostępniane publicznie, wykorzystywane w inny sposób, w całości lub w części, bez uprzedniej pisemnej zgody Spółki. Treści zamieszczone w Strefie Klienta podlega ochronie prawnej na podstawie przepisów o ochronie praw autorskich i innych praw własności intelektualnej. 4. Spółka zastrzega sobie prawo zmiany treści Regulaminu, przy czym zmiana Regulaminu nie wpływa na treść Umowy lub Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmiany. Użytkownik zostanie poinformowany o tym fakcie za pośrednictwem Strefy Klienta albo poprzez e-mail. 5. Treść Regulaminu dostępna jest w Strefie Klienta w zakładce: „Centrum Pomocy”. INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU ZŁOŻENIA PRZEZ KLIENTA ZAMÓWIENIA ZA POŚREDNICTWEM APLIKACJI STREFA KLIENTA Niniejsze informacje przeznaczone są dla Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art 22(1) kodeksu cywilnego lub osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, jeżeli umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Niniejsze informacje mają zastosowanie do umowy zawartej w wyniku złożenia przez Klienta zamówienia za pośrednictwem aplikacji Strefa Klienta (dalej: "Umowa”). Prawo odstąpienia od Umowy Mają Państwo prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zakupionego towaru lub od dnia, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie odpowiednio zakupionego towaru. W przypadku Umowy, której przedmiotem jest usługa, termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres do doręczeń: ul. Perla 10 41-300 Dąbrowa Górnicza lub pocztą elektroniczną na adres: duk@pl.edensprings.com). Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od Umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.eden.pl – za pośrednictwem elektronicznego działu obsługi klienta. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy znajdującego się poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Skutki odstąpienia od Umowy W przypadku odstąpienia od Umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Odbierzemy od Państwa towar. Odbioru towaru dokonamy na nasz koszt. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od Umowy. Brak prawa do odstąpienia od Umowy / okoliczności, w których Klient traci prawo do odstąpienia od umowy Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, za które klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; b) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; c) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; d) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; e) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; f) w której klient wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania klient żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów; g) zawartej w drodze aukcji publicznej; h) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; i) o świadczenie usług, za które klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których klient wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą klienta. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy) Adresat: Eden Springs sp. z o.o. . ul. Perla 10 41-300 Dąbrowa Górnicza Adres e-mail: dok@pl.edensprings.com - Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) umowy dostawy następujących towarów(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących towarów(*)/o świadczenie następującej usługi(*) - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) - Imię i nazwisko konsumenta(-ów) - Adres konsumenta(-ów) - Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data (*) Niepotrzebne skreślić. |